Marketingová strategie nové televizní stanice Public – Markéta Cejhonová
Markéta Cejhonová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie nové televizní stanice Public
The Marketing Strategy of the new television station Public
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií televizní stanice Public a jejím zhodnocením. V praktické části jsou obecné teoretické poznatky navázány na konkrétní televizní stanici. V další části práce je rozebrán průzkum věnovaný povědomí o televizní stanici Public a v závěru je vytvořena SWOT analýza této televizní společnosti.Abstract:
Main topic of this dissertation is The Marketing Strategy of television station called Public and its impact. The practical part of this dissertation links theoretical background with the specific attributes of the TV station. Next is the Public Relation Research and its implications. The dissertation is closed with SWOT Analysis of this TV Station.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 10. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21887
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2010
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Aleš Skořepa
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21887
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management