Příprava reklamní kampaně (psychologické aspekty) – Ing. Veronika Sekyrová
Ing. Veronika Sekyrová
Bakalářská práce
Příprava reklamní kampaně (psychologické aspekty)
Preparation of an advertisement campaign (psychological aspects)
Anotace:
Tato práce analyzuje průběh přípravy reklamní kampaně. Zaměřuje se na psychologické aspekty, které jsou velmi důležitou složkou přípravy efektivní reklamní kampaně. Práce vymezuje základní pojmy, kterými je reklamní kampaň a sociální marketing. Dále se zabývá nezbytnými kroky, které je nutné při její realizaci udělat. Důležité je stanovit si cíle kampaně, kterých chceme dosáhnout. Dalším krokem je …víceAbstract:
This paper analyzes the course of preparing an advertising campaign. It focuses on the psychological aspects are very important part of preparing an effective advertising campaign. Work defines the basic terms by which the advertising campaign and social marketing. It also deals with the necessary steps that must be done in its implementation. It is important so set goals for the campaign, we want …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a9q5p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: PhDr. Jaroslav Jančík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Psychological Aspects of AIDS portrayed in Vital Signs
Katarína Vargová -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova -
Aspects of trauma in "Room" by Emma Donoghue
Andrea Drastichová -
Finanční aspekty reklamy na sociálních sítích
Ivan Kiriiakov -
Psychologické aspekty prodeje kosmetiky
Renata Jedličková -
Interkulturní aspekty reklamy - Výzkum v rámci volebních spotů v prezidentské kampani Petra Pavla na generaci Z
Lucie Janíčková -
Procesy komunikace nadnárodní společnosti s veřejností a jejich právní aspekty
Eva Krušoftová -
A Project to Implement Social Media Marketing for Supercool Star Technical Services LLC, Dubai
Muhammed Riyas Thoyadantakath Panakunnummal