Mgr. Milada Hermanová
Master's thesis
sešito
sešito
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření fiktivní vizuální identity papírenské značky Sešito včetně výroby produktů. Cílem této práce je provést průzkum současného papírenského trhu a vymyslet řadu výrobků pro vlastní papírenskou firmu odlišitelnou od konkurence. Teoretická část informuje o nových trendech v oblasti papírenského a designového průmyslu. Získaná zjištění jsou nezbytná pro vytvoření kompaktního …viacAbstract:
Master’s thesis focuses on the creation of a fictitious visual identity of the stationary brand Sešito including the production of products. The aim of this work is to conduct a survey of a current paper market and invent a number of products for my own paper company different from the competition. The theoretical part informs about new trends in the paper and design industry. The obtained findings …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fp8g3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2021
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Jana Nedomová, Ph.D.
- Oponent: MgA. Matěj Smetana, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Galerijní pedagogika a zprostředkování umění
Práce na příbuzné téma
-
Odpadový materiál jako předmět malby a jeho využití ve výtvarných aktivitách žáků na 2. stupni ZŠ
Lucie HÝLOVÁ -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Impact of Instagram Influencers on Brand Reputation & Brand Loyalty
Gaurav Ashok Pandit