Mgr. Bc. Ladislav Olšák

Master's thesis

Proces získávání a zpracovávání zpětné vazby od uživatelů

Process of obtaining and processing users' feedback
Anotácia:
Předmětem práce je zhodnocení kvality nabízených služeb, které poskytuje tým WebCentra na Ústavu výpočetní techniky MU a navržení procesu zpětné vazby od uživatelů. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům v oblasti potřeb a spokojenosti zákazníka, zpětné vazbě od zákazníka a procesu měření spokojenosti. Praktická část práce popisuje tým WebCentrum a jím nabízené služby, identifikuje hlavní …viac
Abstract:
This thesis aims to evaluate the quality and design a process of user feedback for the services provided by the WebCentrum team at MU Institute of Computer Science. The first part of the thesis provides the necessary theoretical background in the fields of customer needs, customer feedback, and the process of measuring satisfaction. The second part is practically oriented: it describes the WebCentrum …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedúci: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Jakub Procházka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Management