Mgr. Bc. Ladislav Olšák

Diplomová práce

Proces získávání a zpracovávání zpětné vazby od uživatelů

Process of obtaining and processing users' feedback
Anotace:
Předmětem práce je zhodnocení kvality nabízených služeb, které poskytuje tým WebCentra na Ústavu výpočetní techniky MU a navržení procesu zpětné vazby od uživatelů. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům v oblasti potřeb a spokojenosti zákazníka, zpětné vazbě od zákazníka a procesu měření spokojenosti. Praktická část práce popisuje tým WebCentrum a jím nabízené služby, identifikuje hlavní …více
Abstract:
This thesis aims to evaluate the quality and design a process of user feedback for the services provided by the WebCentrum team at MU Institute of Computer Science. The first part of the thesis provides the necessary theoretical background in the fields of customer needs, customer feedback, and the process of measuring satisfaction. The second part is practically oriented: it describes the WebCentrum …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Jakub Procházka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management