Mgr. Bc. Ladislav Olšák

Master's thesis

Proces získávání a zpracovávání zpětné vazby od uživatelů

Process of obtaining and processing users' feedback
Abstract:
Předmětem práce je zhodnocení kvality nabízených služeb, které poskytuje tým WebCentra na Ústavu výpočetní techniky MU a navržení procesu zpětné vazby od uživatelů. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům v oblasti potřeb a spokojenosti zákazníka, zpětné vazbě od zákazníka a procesu měření spokojenosti. Praktická část práce popisuje tým WebCentrum a jím nabízené služby, identifikuje hlavní …more
Abstract:
This thesis aims to evaluate the quality and design a process of user feedback for the services provided by the WebCentrum team at MU Institute of Computer Science. The first part of the thesis provides the necessary theoretical background in the fields of customer needs, customer feedback, and the process of measuring satisfaction. The second part is practically oriented: it describes the WebCentrum …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
  • Reader: Ing. Mgr. Jakub Procházka, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Master programme / field:
Economy and Management / Business Management