Srovnání metod prvotní identifikace a opatření nadaných žáků – Elena Coufalová
Elena Coufalová
Bakalářská práce
Srovnání metod prvotní identifikace a opatření nadaných žáků
Comparison of methods of initial identification and measures of gifted children
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá srovnáním metod prvotní identifikace a opatření nadaných žáků. V úvodní části je rozpracována problematika nadání, vývoj pohledu nadání v historii, definici nadání a nadaných, jejich identifikaci a specifické potřeby při výchově a vzdělávání. Empirická část práce porovnává dvě metody prvotní identifikace a opatření nadaných žáků: českou metodu a mBET. Z metodologického hlediska …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2023
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB14424
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Kateřina Emer Venclová
- Oponent: Mgr. Zuzana Truhlářová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2023 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti identifikace nadaných předškolních dětí rodiči
Jana Čihounková -
Identifikace nadaných dětí na vybraných MŠ v Plzeňském a Karlovarském kraji z pohledu pedagoga MŠ
Pavla KILBERGROVÁ -
Identifikace a vzdělávání nadaných dětí
Kristýna HEPPLEROVÁ -
Nadání a identifikace nadaných dětí
Michal Peška -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Identifikace nadaného žáka v biologii a adaptace edukačního procesu
Markéta KRÁLOVÁ -
Riziko chybné identifikace ADHD v souvislosti s nadáním z pohledu učitelů
Petra Šimková -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
24. 6. 2023
Kohout, J.
24. 6. 2023