Srovnání metod prvotní identifikace a opatření nadaných žáků – Elena Coufalová
Elena Coufalová
Bachelor's thesis
Srovnání metod prvotní identifikace a opatření nadaných žáků
Comparison of methods of initial identification and measures of gifted children
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá srovnáním metod prvotní identifikace a opatření nadaných žáků. V úvodní části je rozpracována problematika nadání, vývoj pohledu nadání v historii, definici nadání a nadaných, jejich identifikaci a specifické potřeby při výchově a vzdělávání. Empirická část práce porovnává dvě metody prvotní identifikace a opatření nadaných žáků: českou metodu a mBET. Z metodologického hlediska …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 5. 2023
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB14424
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Kateřina Emer Venclová
- Reader: Mgr. Zuzana Truhlářová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
COUFALOVÁ, Elena. \textit{Srovnání metod prvotní identifikace a opatření nadaných žáků}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2023. Available from: https://theses.cz/id/otraad/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 23. 6. 2023 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních
Theses on a related topic
-
Možnosti identifikace nadaných předškolních dětí rodiči
Jana Čihounková -
Identifikace nadaných dětí na vybraných MŠ v Plzeňském a Karlovarském kraji z pohledu pedagoga MŠ
Pavla KILBERGROVÁ -
Identifikace a vzdělávání nadaných dětí
Kristýna HEPPLEROVÁ -
Nadání a identifikace nadaných dětí
Michal Peška -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Identifikace nadaného žáka v biologii a adaptace edukačního procesu
Markéta KRÁLOVÁ -
Riziko chybné identifikace ADHD v souvislosti s nadáním z pohledu učitelů
Petra Šimková -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Kohout, J.
24/6/2023
Kohout, J.
24/6/2023