Implementace karetní hry pro více hráčů – Bc. Lukáš Štork
Bc. Lukáš Štork
Bakalářská práce
Implementace karetní hry pro více hráčů
Implementation of a card game for more players
Anotace:
Cílem práce je vytvořit desktopovou aplikaci ve 2D grafice pro karetní hru Žolíky s využitím počítačové sítě. Aplikace umožňuje každému hráči vytvořit server nebo připojit se k jednomu vybranému serveru. Na začátku práce jsou popsány pravidla karetní hry Žolíky, dále použité technologie a nástroje. V závěru práce je popsán návrh, implementace a testování aplikace.Abstract:
The objective of this thesis is to make a desktop application for the card game Jokers with using computer networks. Application allows each player to establish a server or join one selected server. At the beginning of the work described rules of Jokers and also used technology and tools. The conclusion describes the design, implementation and testing application.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Michael Bažant, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Štork, Lukáš. Implementace karetní hry pro více hráčů. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniverzita Pardubice
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a návrh informačního systému pro malý podnik s využitím UML
David Papaj -
Nástroj pro konceptuální modelování v UML s podporou objektově-relačního datového modelu
Jan Majer -
Využití SQL při automatizaci grey box aplikací podnikových informačních systémů
Lukáš Kubík -
Modelovací software podporující model tříd v UML.
Ladislav Böhm -
Webová aplikace pro tvorbu třídních UML diagramů
Tomáš Řeha