Bc. Lukáš Štork
Bachelor's thesis
Implementace karetní hry pro více hráčů
Implementation of a card game for more players
Abstract:
Cílem práce je vytvořit desktopovou aplikaci ve 2D grafice pro karetní hru Žolíky s využitím počítačové sítě. Aplikace umožňuje každému hráči vytvořit server nebo připojit se k jednomu vybranému serveru. Na začátku práce jsou popsány pravidla karetní hry Žolíky, dále použité technologie a nástroje. V závěru práce je popsán návrh, implementace a testování aplikace.Abstract:
The objective of this thesis is to make a desktop application for the card game Jokers with using computer networks. Application allows each player to establish a server or join one selected server. At the beginning of the work described rules of Jokers and also used technology and tools. The conclusion describes the design, implementation and testing application.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Michael Bažant, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Štork, Lukáš. Implementace karetní hry pro více hráčů. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta elektrotechniky a informatikyUniversity of Pardubice
Faculty of Electrical Engineering and InformaticsBachelor programme / field:
Information Technology / Information Technology
Theses on a related topic
-
Analýza a návrh informačního systému pro malý podnik s využitím UML
David Papaj -
Nástroj pro konceptuální modelování v UML s podporou objektově-relačního datového modelu
Jan Majer -
Využití SQL při automatizaci grey box aplikací podnikových informačních systémů
Lukáš Kubík -
Modelovací software podporující model tříd v UML.
Ladislav Böhm -
Webová aplikace pro tvorbu třídních UML diagramů
Tomáš Řeha