Ing. Michaela Bartošová

Master's thesis

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku

The usage of the marketing for improvement of the competitiveness of a company
Anotácia:
ANOTACE Autor: Bc. Michaela Bartošová Diplomová práce se zabývá využití marketingu pro zvýšením konkurenceschopnosti vybrané firmy - Pekárny Kunštát. Práce je rozdělena do tří částí. V první části diplomové práce jsou vymezeny základní poznatky čerpané z literatury v odvětví marketingu, marketingového mixu, konkurence, hodnoty pro zákazníka, SWOT analýzy a Porterovy analýzy. Druhá část diplomové práce …viac
Abstract:
ANNOTATION Autor: Bc. Michaela Bartošová This thesis deals with the use of marketing for increasing the competitiveness of selected companies - Bakeries Kunstat. The work is divided into three parts. In the first part of the thesis defines basic findings drawn from the literature in the field of marketing, marketing mix, competition, customer value, SWOT analysis and Porter's analysis. The second part …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
  • Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Sting academy

Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management