Silvie Mičková

Bachelor's thesis

Marketingová strategie firmy SEVEN SPORT s.r.o.

Marketing Strategy of Company Seven Sport Ltd.
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové strategie firmy Seven Sport s.r.o., výrobce sportovních potřeb a zařízení pro fitness a volnočasové aktivity. Cílem práce je zanalyzovat současnou marketingovou strategii, sestavit SWOT analýzu a na základě výsledků situační analýzy navrhnout doporučení, která by firma mohla využít ke zlepšení své marketingové strategie a dosáhnout tak lepšího postavení …more
Abstract:
The thesis is focused on the marketing strategy of Seven Sport Ltd. - the producer of sports equipment regarding to fitness and leissure activities. The aim of the thesis is to analyse the current marketing strategy, to draw up SWOT analysis and on the basis of undertaken analysis to suggest recommendation that could help the company to improve its marketing strategy and gain a better market position …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2015
  • Supervisor: Jiří Zeman
  • Reader: Alena Filipová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/56232

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod