Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace – Bc. Jan Putala
Bc. Jan Putala
Diplomová práce
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Use of Marketing Research for Effective Marketing Communication Tools Set
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace. V teoreticko-metodologické části autor objasnil teoretické pojmy z oblasti marketingového výzkumu, trhu a marketingu služeb. V aplikační části autor vycházel z teoretických poznatků a provedl SWOT analýzu s následným doporučením. Pomocí dotazníkového šetření byla provedena sonda komunikace …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the use of marketing research for effective settings of marketing communication tools. In the theoretical and methodological part, the author explained theoretical concepts of marketing research, market and marketing services. The analytical part is based on theoretical knowledge. Author made SWOT analysis with subsequent recomendation and questionnaire survey, it analyzes …víceKlíčová slova
Marketingový výzkum služba produkt marketingový mix komunikační mix strategický marketing kvalitativní marketingový výzkum kvantitativní marketingový výzkum reklama podpora prodeje primární data sekundární data. Marketing research product service marketing mix primary data secondary data qualitative marketing research quantitative marketing research secondary data.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q6oz6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2013
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing obce Horní Suchá
Daniel Tychtl -
Interní marketing vybrané firmy
Ančová Ančová -
Interní marketing vybrané firmy
Tamara Bořilová -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Michaela Ježková -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová -
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Jana Gajdicová -
Personální marketing ve veřejném a soukromém sektoru
Lenka Kawuloková