Posilování vztahů se zákazníky – Bc. Sandra Wagnerová
Bc. Sandra Wagnerová
Bakalářská práce
Posilování vztahů se zákazníky
Strengthening relationships with customers
Anotace:
Práce se zabývá posilováním vztahů se zákazníky jako jedním z faktorů, které jsou předpokladem pro vybudování dlouhodobých a vzájemně výhodných vztahů se zákazníky. V první části bakalářské práce je vymezena podstata řízení vztahů se zákazníky s důrazem na potřebu řídit vztahy se zákazníky diferencovaně. Dále je pozornost věnována zdokonalování a posilování vztahů se zákazníky se zaměřením na jejich …víceAbstract:
The work deals with the strengthening relationships with customers, a very important condition for building long-term and reciprocal relations. In the first part of the bachelor thesis the basic directing for relation ships with customers is described. This part is also focused on strengthening relationships with customers´ and on customers satisfaction. The second part of the bachelor thesis concentrates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2011
- Vedoucí: Ing. Zuzana Pecinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Wagnerová, Sandra. Posilování vztahů se zákazníky . Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Marcela Neumanová -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová -
Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků
Jan Franc -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kateřina Ševčíková -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků s nabídkou restaurace Hotelu Praděd Thamm
Denisa Kajnarová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Lucie Husáková