Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management – Bc. Nikola Mráčková
Bc. Nikola Mráčková
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Analysis of marketing communication of companies focused on sport’s marketing and management
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je sportovní marketing a management, s konkrétním zaměřením na fotbal. V teoretické části se zabývám teorií marketingu, marketingového a komunikačního mixu, jehož nástroje a jejich využití zasazuji do sportovního marketingu a uvádím konkrétní příklady, které se ve velké většině vyskytují v českém fotbale. Sportovní marketing má spoustu součástí. Jednou z nich jsou společnosti …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is a sports marketing and management, with a particular focus on football. The theoretical part deals with the theory of marketing, and marketing and communications mix whose tools and their use I implement into the sports marketing. Moreover, I mention specific examples, which in the great majority occur in the Czech football. Sports marketing has many components. One …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m7uzn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační mix společnosti WIDMANN, spol. s r.o.
Zdeněk Pikolon -
Marketing značky Gambrinus
Lucie Řezáčová -
Marketing sociálních sítí v Gambrinus lize – komparace využívání sociálních sítí jednotlivými kluby
Vladimír Šmíro -
Analýza marketingové komunikace klubů 1. Gambrinus ligy
Simon Restel -
Strategie marketingových komunikací fotbalových klubů hrajících I. Gambrinus ligu
Jakub SVOBODA -
Analýza marketingových komunikací fotbalových klubů 1. Gambrinus ligy
Jakub SVOBODA -
Komparace marketingu české a slovenské fotbalové ligy
Pavel Ryšánek -
Komunikační mix
Barbora Sýkorová