Arziyev Khashimzhan
Bachelor's thesis
Business plan for café-bar Ave
Obchodní plán café-baru «Ave»
Abstract:
V tohle bakalářské práci bych chtěl prozkoumat myšlenku a připravit obchodní plán otevření café-baru "Ave" v Praze. "Ave" funguje většinou jako kavárna pro střední třídu a nabízí lahodné saláty, občerstvení, polévky, jídlo, pouště, teplé a studené nápoje jak alkoholni a neni alkoholni. Hlavními klienty v první polovině dne budou pracovníci kanceláře, kteří si zakoupí obchodní oběd. Ve druhé polovině …moreAbstract:
AbstractIn this bachelor thesis I would like to explore the idea and prepare the business plan of opening café-bar «Ave» in Prague, Czech Republic. «Ave» is being functioned mostly as a café for a middle class and offers delicious salads, snacks, soups, meals, deserts, hot and cold beverages both alcohol and non-alcohol. The main clients in the first half of a day will be office workers who will buy …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 9. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75397
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2019
- Supervisor: Jan Mareš
- Reader: Blanka Habrmanová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75397
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Corporate Finance and Management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mixu společnosti Partners Financial Services, a.s.
Karolína Petrlíková -
Marketingová komunikace Provident Financial s.r.o.
Lucie Pykalová -
Analýza trhu finančního poradenství se zaměřením na společnost Partners Financial Services, a.s.
Soňa Prošvicová -
Návrh komunikačního mixu pro Bibby Financial Services
Šárka Zapletalová -
Marketingový mix Partners Financial Services, a. s.
Lukáš Jirásek -
Analýza a komparace strategie konkurenceschopnosti vybraných firem
Jiří Kocourek -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze