Ing. Petra Šantorová

Bakalářská práce

Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky

Political Marketing Used for the 1st Direct Presidential Election in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice politického marketingu a jeho využití v první přímé volbě prezidenta České republiky 2013. Cílem této práce je zmapovat jednotlivé volební strategie dvou silných kandidátů Karla Schwarzenberga a Miloše Zemana a politického nováčka Vladimíra Franze. Teoretická část je zaměřena na politický marketing, jeho vývoj a marketingový mix. Dále se zabývá dvěma důležitými …více
Abstract:
The theoretical part focuses on political marketing, its development and marketing mix. It also examines two important models - Jennifer Lees-Marshment and Bruce I. Newman. The practical part deals with the characteristics of the campaigns of individual candidates, tools and methods that they used to gain voters. This part together with the appendices should contribute to a better understanding of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní