Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky – Ing. Petra Šantorová
Ing. Petra Šantorová
Bakalářská práce
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Political Marketing Used for the 1st Direct Presidential Election in the Czech Republic
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje problematice politického marketingu a jeho využití v první přímé volbě prezidenta České republiky 2013. Cílem této práce je zmapovat jednotlivé volební strategie dvou silných kandidátů Karla Schwarzenberga a Miloše Zemana a politického nováčka Vladimíra Franze. Teoretická část je zaměřena na politický marketing, jeho vývoj a marketingový mix. Dále se zabývá dvěma důležitými …víceAbstract:
The theoretical part focuses on political marketing, its development and marketing mix. It also examines two important models - Jennifer Lees-Marshment and Bruce I. Newman. The practical part deals with the characteristics of the campaigns of individual candidates, tools and methods that they used to gain voters. This part together with the appendices should contribute to a better understanding of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fltt7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Politický marketing a právo
Libor Erdinger -
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova -
Posouzení efektivnosti politického marketingu – rozbor konkrétní kampaně
Veronika Miřátská