Systém pro podporu externích uživatelů aplikací ČÚZK – Ing. Kamil ZMEŠKAL
Ing. Kamil ZMEŠKAL
Master's thesis
Systém pro podporu externích uživatelů aplikací ČÚZK
Support system for external users of CUZK applications
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou vytvoření systému pro podporu uživatelů. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy a principy z oblasti řešení uživatelských problémů a požadavků. Dále je popsán současný stav systému provozovaného v rámci Českého úřadu zeměměřického a katastrálního a je provedeno jeho zhodnocení. V praktické části je popsána analýza a tvorba aplikace pro podporu zákazníků …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of creating a system for user support. In the theoretical part there are defined basic terms and principles from the area of solving users{\crq} problems and requests. There is also a description of a current situation of the system operated by the Czech Office for Surveying, Mapping and Cadastre including its evaluation. In the practical part there are described …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2007
Identifikátor:
6482
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZMEŠKAL, Kamil. Systém pro podporu externích uživatelů aplikací ČÚZK. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 28. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsMaster programme / odbor:
Engineering Informatics / Information Technologies
Práce na příbuzné téma
-
Komplexné riešenie HelpDesk pre podporu informačného systému QI
Barbora Štupáková -
Analýza a návrh systému pro podporu služby helpdesk pro oblast IT
Jiří Stránský -
Vývoj aplikace systému Helpdesk
František Spišák -
Návrh a realizace systému HelpDesk pro podporu uživatelů IT\nl{}
Milan HRŇA -
HelpDesk - porovnání systémů a návrh implementace vybraného
Petr Fiala -
Zefektivnění procesu evidence a řešení požadavků z provozu IS a postupů řešení pomocí interní a servisní služby HelpDesk
Monika Špryncová -
Integrace služby Skype do podnikového HelpDesk portálu pro efektivní řízení komunikace se zákazníky
Martin VLASÁK