Možnosti reedukace specifických poruch učení prostřednictvím instrumentálního obohacení – Lenka MIKOŠKOVÁ
Lenka MIKOŠKOVÁ
Master's thesis
Možnosti reedukace specifických poruch učení prostřednictvím instrumentálního obohacení
Possibilities of reeducation of pupils with special educational needs through instrumental enrichment
Abstract:
Cílem této práce je popsat Feuersteinovu metodu instrumentálního obohacování, v návaznosti na specifické poruchy učení a její možnosti při reedukaci těchto poruch u žáků 5. až 6. ročníku základní školy. První kapitola je zaměřena na specifické poruchy učení, přibližuje terminologii, dále etiologii, příčiny vzniku a v neposlední řadě se zde zabývám diagnostikou specifických poruch učení. Druhá kapitola …moreAbstract:
The aim of this theses is to describe Feuersteins method of instrumental enrichment, in response to specific education needs and its potential for reeducation of these disorders among pupils from fifth to sixth grade of elementary school. The first chapter focuses on specific learning difficulties defying terminology, as well as the etiology, causes, and last but not least it deals with the diagnosis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKOŠKOVÁ, Lenka. \textit{Možnosti reedukace specifických poruch učení prostřednictvím instrumentálního obohacení}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2017. Available from: https://theses.cz/id/oumvf6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIKOŠKOVÁ, Lenka. Možnosti reedukace specifických poruch učení prostřednictvím instrumentálního obohacení. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Kurz základů fotografování pro dospělé se zaměřením na specifické vzdělávací potřeby účastníků podle věku
Kateřina Duchoslavová -
Postoje a vzdělávací potřeby učitelů v kontextu společného vzdělávání dětí se specifickými vzdělávacími potřebami v běžných mateřských školách
Zuzana SÝKOROVÁ -
Specifické vzdělávací potřeby sociálních pracovníků obecních a městských úřadů
Kamil Hric -
Specifické potřeby žáků s dyslexií ve výuce chemie
Lucie Lednová -
Specifické vzdělávací potřeby a vliv na školní úspěšnost
Iva Skořepová -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Lenka Konopásková -
Specifické vzdělávací potřeby dítěte s ADHD
Miriam Marhounová -
Vliv Feuersteinova instrumentálního obohacování na žáky se specifickými poruchami učení
Zuzana Tihelková