Vývojové odchylky artikulace a syndrom ADHD – Adéla Voráčková
Adéla Voráčková
Bakalářská práce
Vývojové odchylky artikulace a syndrom ADHD
Developmental abnormalities in articulation and ADHD
Anotace:
Cílem bakalářské práce je přiblížení podmínek úspěšné školní docházky u dětí s těmito vývojovými deficity. Text teoretické části je věnován problematice vývojových odchylek (dyslalie, opožděný vývoj řeči, vývojová dysfázie, poruchy plynulosti), vymezení terminologických pojmů souvisejících se syndromem ADHD a komparace současných poznatků a přístupů v této oblasti. Obsahově související oblastí, přiblíženou …víceAbstract:
The aim of bachelor is to get closer to the conditions of successful school attendance among children with these developmental deficits. The text of the theoretical part is devoted to the developmental abnormalities (impaired articulation, delayed speech development, developmental dysphasia, fluency disorders), definition of the terms associated with the syndrome ADHD and comparison of the current …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7413
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2015
- Vedoucí: doc. PaedDr. Karel Neubauer, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petra Bendová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciálně pedagogická péče o osoby s poruchami komunikace
Název
Vložil
Vloženo
Práva