Creation of “Dietary supplements customer journey map” – Ivan Nebogin
Ivan Nebogin
Master's thesis
Creation of “Dietary supplements customer journey map”
Vytvoření „Cestovní mapy pro doplňky stravy“
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vytvořit mapu cesty spotřebitele pro doplněk stravy, kterou lze použít jako základ pro identifikaci problémových oblastí a příčin nespokojenosti spotřebitele ve všech bodech kontaktu s tímto trhem.Abstract:
The goal of the master’s thesis is to create the dietary supplements customer journey map which can be used as a framework for identification of problem areas and causes of discontent among customers at all touchpoints on the dietary supplements market.
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81664
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2020
- Vedúci: Martin Machek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81664
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
Gasan Gasanov -
Descriptive Analysis of Money Market and Capital Market in a selected country
Elnur Ibrahimov -
The Regulatory Culture of the Italian Energy Market: a potentional conflict with the vision of market liberalization?
Lukas Grossi -
Organized Retail Investors in the US Financial Market - how GME and AMC influence market efficiency
Mick Wannink -
Market Entry Strategy for Huawei into the Central European Market
Mengze Shao -
"Market Entry Strategies The Case of Heper Lighting Entering the UK Market."
Doǧukan Aydin -
E-trading and Foreign exchange market: Technological Advancement and its impact on market players
Maksim Pyagay -
Market Entry of XPeng P7 to Japanese Electronic Car Market
Tianyu Zhao