Ing. Hana HOLÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Der Marketing-Mix der Marke Bübchen

The Marketing Mix of the Label Bübchen
Abstract:
The theme of my bachelor thesis is presentation of marketing mix of the Bübchen brand. The aim of the thesis is description of the current situation of the Bübchen brand´s products using of SWOT analysis and followed by proposal of empowerment of the products on the Czech marketplace.
Abstract:
Tématem mé bakalářské práce je představení marketingového mixu výrobků značky Bübchen. Cílem práce je popis současné situace pomocí SWOT analýzy a následný návrh na posílení a udržení pozice těchto výrobků na českém trhu.
 
 
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Martin Mostýn, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HOLÍKOVÁ, Hana. Der Marketing-Mix der Marke Bübchen. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta