Aplikace pravopisných pravidel v reklamních materiálech – Petra MARTYNKOVÁ
Petra MARTYNKOVÁ
Bakalářská práce
Aplikace pravopisných pravidel v reklamních materiálech
Application of Spelling Rules in Promotional Materials
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit stav užívání pravopisných pravidel v současných reklamních textech. Teoretická část práce se snaží postihnout základní pojmy, jež s propagací souvisejí. Zabývá se reklamou z marketingového hlediska, reklamou jako druhem komunikace, která je uskutečňována prostřednictvím sdělovacích prostředků. Dále se práce zaměřuje na jazyk reklamy a na typické výrazové prostředky …víceAbstract:
The bachelor thesis aims to analyse the status of following spelling rules in recent advertising texts. The theoretical part defines fundamental terms connected with promotion; it deals with advertising from the marketing point of view, advertising as a kind of communication carried out through mass media. It also focuses on the language of advertisements and typical means instrumental in attracting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Radim Šink
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MARTYNKOVÁ, Petra. Aplikace pravopisných pravidel v reklamních materiálech. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Bohemistika v praxi - multikulturní vztahy v regionu
Práce na příbuzné téma
-
Nekalé reklamní praktiky
Aneta Snopková -
Jazyková specifika elektronické komunikace
Veronika VALOVÁ -
Jazyk reklamy a chyby v reklamním textu
Věra Olšanská -
Jazyk reklamy
Petra Malá -
Vývoj reklamy firem Opavia a Vodafone v letech 1990-2011 se zaměřením na jazyk
Jana Karasová -
Persuaze a jazyk reklamy: Analýza tiskových reklamních textů
Štefan Sitáni -
Jazyk reklamy
Katarína Janigová -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA