Analýza exportu společnosti Bioveta, a.s. – Ing. Marek VYSTAVĚL
Ing. Marek VYSTAVĚL
Bakalářská práce
Analýza exportu společnosti Bioveta, a.s.
The export analysis of Bioveta, a.s.
Anotace:
Cílem práce je analyzovat exportní aktivity společnosti Bioveta, a.s., která se zabývá výrobou veterinárních léčiv. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická se zabývá studiem literárních pramenů zkoumané problematiky. V praktické části je pak provedena analýza exportních aktivit společnosti Bioveta, a.s., SWOT analýza a prezentace marketingové strategie. V závěru práce …víceAbstract:
The aim of this thesis is the export analysis of Bioveta, a.s., the producer of veterinary medicines. The thesis is divided into two parts {--} theoretical and practical. Theoretical part focuses on literature research related to the topic. The export activities of Bioveta, a.s., its SWOT analysis and an overview of marketing strategy are described in the practical part of the thesis. Suggestions for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2006
Zveřejnit od: 6. 1. 2006
Identifikátor:
2205
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYSTAVĚL, Marek. Analýza exportu společnosti Bioveta, a.s.. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 01. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 1. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová