Event marketing, sportovní a zábavní služby v hotelu, sezonní obsazenost, eventové akce – Tomáš Žondra
Tomáš Žondra
Bachelor's thesis
Event marketing, sportovní a zábavní služby v hotelu, sezonní obsazenost, eventové akce
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Event marketing, sportovní a zábavní služby v hotelu, sezonní obsazenost, eventové akce“ je event marketing v praxi. První část je zaměřena na teoretické vymezení pojmu marketing a event marketing. V druhé části se zaměřuji více na aplikování marketingových strategií na hotel IRIS EDEN PRAHA. Vposlední části praktikuji vyzkoumaná data na konkrétní událost v hotelu.Abstract:
The goal of the submitted bachelor (diploma) thesis „Event marketing, sports and leasure services in hotel, seasonal occupation, events“ is event marketing in practise. The first part is theoretical focused on the notion of marketing and event marketing. The second part is focused more on applying marketing strategies in the hotel IRIS EDEN PRAHA. In the final part I practise researched data to a certain …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2016
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽONDRA, Tomáš. \textit{Event marketing, sportovní a zábavní služby v hotelu, sezonní obsazenost, eventové akce}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. 2016. Available from: https://theses.cz/id/ov8dno/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bachelor programme:
Gastronomie, hotelnictví a turismus
Theses on a related topic
-
Přínosy event marketingu pro destinaci
Martina Kalousková -
Event management firmy Johann W
Petra Beránková -
Hotelovy event management: projekt konference
Klára Černá
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
Jeřábek, T.
28/4/2016
Stoličný, M.
2/5/2016