Dominika Pavlíková

Master's thesis

Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku

Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Abstract:
Dětský zábavní průmysl prochází v dnešní době transformací. Demografické změny ve společnosti, technologický pokrok i změny v množství i trávení volného času představují pro toto odvětví specifické výzvy. Diplomová práce se zabývá výzkumem marketingové strategie vybraného dětského centra na Slovensku. Jejím hlavním cílem je zhodnotit aktuální marketingovou strategii a navrhnout zlepšení. Zároveň si …more
Abstract:
The children's entertainment industry is undergoing an important transformation. Demographic changes in society, technological progress, and changes in the quantity and quality of free time represent specific challenges for this industry. The Master thesis deals with the analisis of the marketing strategy of a selected children‘s amusement park. The main goal is to evaluate the current marketing strategy …more
Abstract:
Detský zábavný priemysel prechádza v dnešnej dobe transformáciou. Demografické zmeny v spoločnosti, technologický pokrok ako i zmeny vo množstve i trávení voľného času predstavujú pre toto odvetvie špecifické výzvy. Diplomová práca sa zaoberá výskumom marketingovej stratégie vybraného detského centra na Slovensku. Jej hlavným cieľom je zhodnotiť aktuálnu marketingovú stratégiu a navrhnúť zlepšenia …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 1. 2023
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Vít Hinčica

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88228

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme:
Mezinárodní obchod