Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku – Dominika Pavlíková
Dominika Pavlíková
Master's thesis
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Abstract:
Dětský zábavní průmysl prochází v dnešní době transformací. Demografické změny ve společnosti, technologický pokrok i změny v množství i trávení volného času představují pro toto odvětví specifické výzvy. Diplomová práce se zabývá výzkumem marketingové strategie vybraného dětského centra na Slovensku. Jejím hlavním cílem je zhodnotit aktuální marketingovou strategii a navrhnout zlepšení. Zároveň si …moreAbstract:
The children's entertainment industry is undergoing an important transformation. Demographic changes in society, technological progress, and changes in the quantity and quality of free time represent specific challenges for this industry. The Master thesis deals with the analisis of the marketing strategy of a selected children‘s amusement park. The main goal is to evaluate the current marketing strategy …moreAbstract:
Detský zábavný priemysel prechádza v dnešnej dobe transformáciou. Demografické zmeny v spoločnosti, technologický pokrok ako i zmeny vo množstve i trávení voľného času predstavujú pre toto odvetvie špecifické výzvy. Diplomová práca sa zaoberá výskumom marketingovej stratégie vybraného detského centra na Slovensku. Jej hlavným cieľom je zhodnotiť aktuálnu marketingovú stratégiu a navrhnúť zlepšenia …moreKeywords
marketingová strategie marketing služeb dětský zábavní průmysl demografické změny volný čas marketingový mix dětská zábava
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88228
Thesis defence
- Date of defence: 13. 1. 2023
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Vít Hinčica
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88228
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v oblasti dětské zábavy
Barbora Ladrová -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
Marketingová strategie pro poskytovatele služeb
Ľudmila Vašková -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Návrh marketingové strategie firmy
Ľubomír Gašpierik -
Marketingová strategie podniku
Tomáš Jarabák -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Návrh marketingové strategie
Veronika Tomagová