Význam vnímané zdatnosti učitelů mateřských škol pro zvládání pracovní zátěže – Bc. Renata Jašková
Bc. Renata Jašková
Master's thesis
Význam vnímané zdatnosti učitelů mateřských škol pro zvládání pracovní zátěže
The Importance of Kindergarten Teacher Self-efficacy in Managing Workload
Abstract:
Diplomová práce se zabývá významem vnímané zdatnosti učitelů mateřských škol v souvislosti se zvládáním pracovní zátěže. Teoretická část se zaměřuje na vymezení klíčových pojmů, mezi něž patří pracovní zátěž, stres, zvládání zátěže a vnímání osobní zdatnosti. V empirické části je poté představen kvantitativní výzkum, jehož cílem bylo zjistit souvislost právě mezi vnímanou zdatností učitelů mateřských …moreAbstract:
This master thesis examines the importance of self-efficacy of kindergarten teachers in relation to workload management. The theoretical part focuses on the definition of key concepts, including workload, stress, workload management and self-efficacy. The empirical section then presents quantitative research that aimed to establish a link specifically between the self-efficacy of kindergarten teachers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. lic. Renáta Matušů, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAŠKOVÁ, Renata. \textit{Význam vnímané zdatnosti učitelů mateřských škol pro zvládání pracovní zátěže}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Humanities. 2024. Available from: https://theses.cz/id/ovgs7o/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Jašková, Renata. Význam vnímané zdatnosti učitelů mateřských škol pro zvládání pracovní zátěže. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Preschool Pedagogy / Preschool Pedagogy
Theses on a related topic
-
Pohybová gramotnost, motivace k pohybové aktivitě a vnímaná osobní účinnost u mládeže na víceletém gymnáziu
Barbora ŘEZÁČOVÁ -
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Petra KLADIVOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Připravenost na profesi učitele mateřské školy s různou úrovní kvalifikace
Terezie Molíková