Bc. Lucie Malířová
Master's thesis
Masmédia jako integrační ideologie
Mass media as an integration ideology
Abstract:
Tato diplomová práce „Masmédia jako integrační ideologie“ má za úkol přiblížit vliv masových médií a globalozované společnosti na veřejnost, její smýšlení a jednání. Kontroverzní otázkou, která vyvstává je, zda přispívá k soudžnosti a integraci jednotlivých společenských individualit a společenství, nebo napomáhá spíše uvědomování si naší unikátní identity a národní charakteristiky.Abstract:
This thesis "Mass media as an integration ideology" is intended to bring near the influence of mass media and the globalized society on the public, its beliefs and actions. The controversial question that arises is whether it contributes to the cohesion and integration of individuals and social communities, or rather helps raise awareness of our unique identity and national characteristics.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lnfc4/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2013
- Supervisor: prof. MgA. Jiří Svoboda
- Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Islám a stabilita státu
Kamila Malá -
Závislost na ropě a diverzifikace ekonomiky: pohled na Norsko a Rusko v kontextu Holandské nemoci v letech 2002 -2022
Kateřina Švandová -
Přínosy a rizika případové konference. Názory účastníků případové konference na její přínosy a rizika pro dítě a jeho rodinu
Veronika Bolechová -
Pozitivní aspekty a rizika vybraných sociálních sítí pohledem jejich uživatelů
Leopold Blažek -
Environmentální a sociální rizika urbanizace
Daniel Přibyl -
Závislost na počítačových hrách a internetu – rizika a sociální důsledky
Veronika Moravanská -
Sociální sítě jako nástroj marketingu značky, a jejich přínosy a rizika
Nikol Jiroutová -
Přínosy a rizika supervize ve státní a nestátní neziskové organizaci z pohledu sociálních pracovníků
Šárka JÍLKOVÁ