Masmédia jako integrační ideologie – Bc. Lucie Malířová
Bc. Lucie Malířová
Master's thesis
Masmédia jako integrační ideologie
Mass media as an integration ideology
Anotácia:
Tato diplomová práce „Masmédia jako integrační ideologie“ má za úkol přiblížit vliv masových médií a globalozované společnosti na veřejnost, její smýšlení a jednání. Kontroverzní otázkou, která vyvstává je, zda přispívá k soudžnosti a integraci jednotlivých společenských individualit a společenství, nebo napomáhá spíše uvědomování si naší unikátní identity a národní charakteristiky.Abstract:
This thesis "Mass media as an integration ideology" is intended to bring near the influence of mass media and the globalized society on the public, its beliefs and actions. The controversial question that arises is whether it contributes to the cohesion and integration of individuals and social communities, or rather helps raise awareness of our unique identity and national characteristics.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lnfc4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
- Vedúci: prof. MgA. Jiří Svoboda
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Islám a stabilita státu
Kamila Malá -
Závislost na ropě a diverzifikace ekonomiky: pohled na Norsko a Rusko v kontextu Holandské nemoci v letech 2002 -2022
Kateřina Švandová -
Přínosy a rizika případové konference. Názory účastníků případové konference na její přínosy a rizika pro dítě a jeho rodinu
Veronika Bolechová -
Pozitivní aspekty a rizika vybraných sociálních sítí pohledem jejich uživatelů
Leopold Blažek -
Environmentální a sociální rizika urbanizace
Daniel Přibyl -
Závislost na počítačových hrách a internetu – rizika a sociální důsledky
Veronika Moravanská -
Sociální sítě jako nástroj marketingu značky, a jejich přínosy a rizika
Nikol Jiroutová -
Přínosy a rizika supervize ve státní a nestátní neziskové organizaci z pohledu sociálních pracovníků
Šárka JÍLKOVÁ