Pohybová výchova v základní škole speciální jako součást klíčové vzdělávací kompetence (vhodnost aplikace intervenčního pohybového programu do praxe)\\ – Vendula LITEROVÁ
Vendula LITEROVÁ
Diplomová práce
Pohybová výchova v základní škole speciální jako součást klíčové vzdělávací kompetence (vhodnost aplikace intervenčního pohybového programu do praxe)\\
Práce je k nahlédnutí na KTVS-ul. Na Sádkách
Kinetic education in basic school special as part of key component educational competence (pertinence application interventional kinetic programme to the practice)\\
Anotace:
Ve své práci se zabývám zavedením intervenčního pohybového programu do hodin tělesné výchovy na základních školách speciálních v celém Jihočeském kraji. Výzkumné šetření probíhalo na patnácti školách, kde se vzdělávají lidé s mentálním postižením. Program obsahoval jednoduché pohybové hry, psychomotorická a jógová cvičení a byl zaměřen na rozvoj pohybových schopností a dovedností žáků s mentálním postižením …víceAbstract:
The focus of my thesis is an introduction of interventional physical training into the gym lessons at primary schools in the whole South Czech district. Research was performed in fifteen schools where mentally handicapped people are educated. The program contained simple physical games, psychomotorical and yoga exercises, with the aim to develop physical capability and ability of mentally handicapped …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Zveřejnit od: 25. 4. 2008
Identifikátor:
6394
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
- Vedoucí: doc. PaedDr. Emil Řepka, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LITEROVÁ, Vendula. \textit{Pohybová výchova v základní škole speciální jako součást klíčové vzdělávací kompetence (vhodnost aplikace intervenčního pohybového programu do praxe)$\backslash\backslash$}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/ovmxym/.
Jak správně citovat práci
LITEROVÁ, Vendula. Pohybová výchova v základní škole speciální jako součást klíčové vzdělávací kompetence (vhodnost aplikace intervenčního pohybového programu do praxe)\\. Č. Bud., 2008. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 25. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2008 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Bi-TV/SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Psychomotorické hry jako nový aktivizační prvek u lidí s mentálním postižením v CPASS Bobelovka
Jana Trepková -
Faktory ovlivňující úroveň pohybové aktivity osob se sluchovým postižením
Kateřina HEMZOVÁ -
Pohybové volnočasové aktivity pro děti s mentálním postižením a možnosti jejich adaptace
Vendula Plšková -
Volný čas dětí se zrakovým postižením v průběhu povinné školní docházky se zaměřením na sportovní a pohybové aktivity
Aneta BRŮŽKOVÁ -
Pohybové aktivity osob se sluchovým a kombinovaným postižením v dospělosti
Pavel Doubrava -
Wellness a pohybové aktivity u osob s postižením (mentální, sluchové, zrakové, tělsené)
Diana Kejřová -
Tematicky zaměřená jógová cvičení pro děti předškolního věku
Natálie Hladíková -
Rozvoj pohybové gramotnosti v preprimárním vzdělávání
Jitka KYSELÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva