Strategie vyučovacího procesu u žáků s poruchami autistického spektra v základní škole speciální – Bc. Veronika Hrabčíková
Bc. Veronika Hrabčíková
Master's thesis
Strategie vyučovacího procesu u žáků s poruchami autistického spektra v základní škole speciální
Strategy of educational process of pupils with autistic spectrum disorder in special school
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na popis struktury a specifik vzdělávacího procesu u žáků s poruchami autistického spektra v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání základní škola speciální. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. První kapitola je věnována teoretických východiskům. Zde je vymezen legislativní rámec speciálního školství, integrativní a inkluzivní přístupy …moreAbstract:
The Master’s thesis is focused on describing the structure and specifics of education process of students with Autism Spectrum Disorder in the context of the Framework Education Program for Special Elementary Schools. The thesis is divided into theoretical and practical part. The first chapter is dedicated to theoretical bases. Therein is defined the legislative framework of special education, integrative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/s2fja/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 2. 2015
- Supervisor: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HRABČÍKOVÁ, Veronika. \textit{Strategie vyučovacího procesu u žáků s poruchami autistického spektra v základní škole speciální}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ovn2kf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Self-Regulation in Autism Spectrum Disorder
Muhammed Emin Karadeniz -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole
Veronika Huková -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Komparace prezenční a distanční výuky žáků s poruchami autistického spektra na vybrané základní škole
Natálie Hubatková -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Problémové chování u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Petra Holečková -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s poruchou autistického spektra v běžné třídě základní školy
Martina Thonová