Bc. Veronika Hrabčíková

Diplomová práce

Strategie vyučovacího procesu u žáků s poruchami autistického spektra v základní škole speciální

Strategy of educational process of pupils with autistic spectrum disorder in special school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na popis struktury a specifik vzdělávacího procesu u žáků s poruchami autistického spektra v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání základní škola speciální. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. První kapitola je věnována teoretických východiskům. Zde je vymezen legislativní rámec speciálního školství, integrativní a inkluzivní přístupy …více
Abstract:
The Master’s thesis is focused on describing the structure and specifics of education process of students with Autism Spectrum Disorder in the context of the Framework Education Program for Special Elementary Schools. The thesis is divided into theoretical and practical part. The first chapter is dedicated to theoretical bases. Therein is defined the legislative framework of special education, integrative …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2015
  • Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta