Bc. Andrea Kodešová

Master's thesis

Marketing kultury

Art Marketing
Abstract:
Má diplomová práce se zabývá marketingem umění, v případě této práce, marketingovou komunikací státního zámku Krásný Dvůr. Teoreticko-metodologická část této práce je zaměřena na charakteristiku marketingové komunikace, kultury, Art marketingu a marketingu cestovního ruchu. V aplikační části této práce představuji subjekty - státní zámky (Krásný Dvůr, Jezeří, Duchcov a Libochovice). Aplikační část …more
Abstract:
My diploma thesis deals with marketing of art, in this case, marketing communication of Krásný Dvůr castle. Theoretic-methodical part of this thesis is focusing on characteristics of marketing communication, culture, Art marketing and tourism marketing. In application part of this thesis I’m introducing the subjects - castles (Krásný Dvůr, Jezeří, Duchcov and Libochovice). Application part is divided …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 9. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2016
  • Supervisor: Ing. Jitka Černá
  • Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní