Bc. Andrea Kodešová

Diplomová práce

Marketing kultury

Art Marketing
Anotace:
Má diplomová práce se zabývá marketingem umění, v případě této práce, marketingovou komunikací státního zámku Krásný Dvůr. Teoreticko-metodologická část této práce je zaměřena na charakteristiku marketingové komunikace, kultury, Art marketingu a marketingu cestovního ruchu. V aplikační části této práce představuji subjekty - státní zámky (Krásný Dvůr, Jezeří, Duchcov a Libochovice). Aplikační část …více
Abstract:
My diploma thesis deals with marketing of art, in this case, marketing communication of Krásný Dvůr castle. Theoretic-methodical part of this thesis is focusing on characteristics of marketing communication, culture, Art marketing and tourism marketing. In application part of this thesis I’m introducing the subjects - castles (Krásný Dvůr, Jezeří, Duchcov and Libochovice). Application part is divided …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2016
  • Vedoucí: Ing. Jitka Černá
  • Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace