Ing. Martin Prachař, DiS.

Diplomová práce

Marketingový výzkum konkurence v oblasti Lankových senzorů ve společnosti Micro-Epsilon Czech republic, s.r.o.

Market reasearch of the company Micro-Epsilon Czech republic, s.r.o. competiton for Draw-wire sensors
Anotace:
Snahou této práce je přiblížit problematiku marketingu firmy Micro-Epsilon Czech Republic spol. s r.o. se sídlem v Bechyni.Věnoval jsem se seznámení s historií a současností firmy a snažil jsem se sesbírat co nejvíce informací týkajících se běžného provozu společnosti. Mým úkolem bylo vypracovat marketingový výzkum konkurence u komodity Lankových senzorů. Na základě tohoto výzkumu jsem stanovil další …více
Abstract:
Das Bestreben dieser Arbeit liegt darin, die Marketingproblematik der Firma Micro-Epsilon Czech Republic, spol. s r.o. mit Sitz in Bechyně näher darzulegen. Ich widmete mich dem Vertrautmachen mit der Geschichte und der Gegenwart der Firma und war bemüht, möglichst viele, den laufenden Betrieb der Gesellschaft betreffende Informationen aufzusammeln. Meine Aufgabe war es, Marketingforschung der Konkurrenz …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Roman Storch, CSc.
  • Oponent: Ing. Petr Vaškovic

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance