Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky – Bc. Michal Šeffer
Bc. Michal Šeffer
Diplomová práce
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Marketing research and design of the communication mix of the selected bank
Abstract:
The aim of thesis is to theoretically define marketing communications and marketing research services, to analyze the current communication mix, carry out research of consumer perception and propose new activities in the communication mix. This thesis is divided into three chapters. The first chapter focuses on the characteristics of marketing, marketing communication service. The second chapter focuses …víceAbstract:
Cieľom diplomovej práce je teoreticky vymedziť marketingovú komunikáciu a marketingový výskum v oblasti služieb, analyzovať súčasný komunikačný mix, uskutočniť výskum jeho vnímania zákazníkmi a navrhnúť nové aktivity komunikačného mixu. Diplomová práca sa zaoberá charakteristikou marketingového výskumu a marketingovej komunikácie v oblasti služieb, analýzou súčasného komunikačného mixu a návrhom nových …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/v5qfy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Ceniga, PhD.
- Oponent: Ing. Zuzana Littvová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication in the banking industry
Linda Bulantová -
Marketing communication in private banking in selected European countries
Patrik Bittner -
Optimizing Customer Lifetime Value in Retail Banking
Tomáš Píhrt -
Retail banking – teoretické prístupy a praktické smery rozvoja
Juraj Koyš -
Interná komunikácia v komunikačnej stratégii vybraného podniku služieb
Júlia Varróová -
Role Direct Marketingu v IMC podniku s návrhem konkrétní kampaně
Simona Ladislavová -
Využitie koncepcie vzťahového marketingu v podnikovej praxi
Natália Hudecová -
Nové trendy v marketingu a ich využitie v chemickom priemysle
Kristián Hadidom