Ing. Natália Hudecová

Diplomová práce

Využitie koncepcie vzťahového marketingu v podnikovej praxi

Use of the concept of relationship marketing in business practice
Abstract:
The aim of the diploma thesis entitled Use of the relationship marketing concept in business practice is to analyse and evaluate the relationship marketing of the selected company. The diploma thesis is focused on the concept of relationship marketing in connection with the corporate culture of the selected company. The subject of the thesis is the analysis of the relationship between the company's …více
Abstract:
Cieľom diplomovej práce s názvom Využitie koncepcie vzťahového marketingu v podnikovej praxi je analyzovať a zhodnotiť vzťahový marketing vybranej spoločnosti. Diplomová práca je zameraná na koncepciu vzťahového marketingu v súvislosti s podnikovou kultúrou vybranej spoločnosti. Predmetom práce je analýza vzťahov medzi vedením spoločnosti a jej podriadenými zamestnancami a to, ako tento vzťah vplýva …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/zxn48/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví