Mgr. Andrea Dalajková
Advanced ('rigorózní') thesis
Dětské prekoncepty o kostře člověka
Children's preconceptions about human skeleton
Abstract:
Předkládaná rigorózní práce má teoreticko-empirický charakter a zabývá se prekoncepty dětí předškolního věku o kostře člověka. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a te-orie, ze kterých autorka v práci vychází. V textu je věnována pozornost tomu, jak může pe-dagogika a především učitel mateřské školy na prekoncepty reagovat. V neposlední řadě se autorka věnuje analýze výzkumů k tématu. V …moreAbstract:
The presented rigorous work has a theoretical-empirical character and deals with preschool children preconcepts about the human skeleton. In the theoretical part the basic terms and theories which the author based her work on are defined. In the text the attention is paid to how pedagogy and primarily the kindergarten teacher can react to preconcepts. Last but not least, the author engages in the analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dalajková, Andrea. Dětské prekoncepty o kostře člověka. Zlín, 2020. rigorózní práce (PhDr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesAdvanced ('rigorózní řízení') programme / field:
Specialization in Pedagogy / Pedagogika předškolního věku
Theses on a related topic
-
Učitel mateřské školy jako významný mluvní vzor
Petra KLADIVOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Segmentace cílové skupiny učitel/ka mateřské školy a učitel/ka základní školy jako východisko pro obsahový marketing
Kateřina HRBKOVÁ -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Připravenost na profesi učitele mateřské školy s různou úrovní kvalifikace
Terezie Molíková -
Zápis dětí do 1. ročníku základní školy z pohledu učitelů mateřské školy
Renata Zapalačová