How can Chinese sportswear and equipment brands use ethnocentrism to attract young Chinese consumers? – Wenkai Su
Wenkai Su
Diplomová práce
How can Chinese sportswear and equipment brands use ethnocentrism to attract young Chinese consumers?
Jak mohou Čínské značky sportovní oblečení a vybavení využít etnocentrismus pro přilákání mladých čínských spotřebitelů?
Anotace:
S neustálým pokrokem ekonomické globalizace se čínským spotřebitelům nabízí stále rozmanitější možnosti výběru při nákupu. Tato práce si klade za cíl prostudovat, jak čínské značky sportovního oblečení a sportovního vybavení využívají etnocentrismus k přilákání mladých čínských spotřebitelů. Účelem je navrhnout doporučení k dalšímu posílení konkurenceschopnosti trhu. Práce zkoumá dopad spotřebitelského …víceAbstract:
With the continuous advancement of economic globalization, Chinese consumers are facing more diverse choices when shopping. This thesis aims to study how Chinese sportswear and sports equipment brands use ethnocentrism to attract young Chinese consumers. The purpose is to propose recommendations to further enhance market competitiveness. The thesis investigates the impact of consumer ethnocentrism …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 1. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SU, Wenkai. \textit{How can Chinese sportswear and equipment brands use ethnocentrism to attract young Chinese consumers?}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ow7bm2/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Economics and Management / Management v AJ
Práce na příbuzné téma
-
Koncepční model hydrogeologické struktury minerálních vod Pasohlávky
Kateřina Chroustová -
Koncepční model působení land-use na zastoupení WSA ve vrchní vrstvě půdy
Radek Klíč -
Koncepční model M. Leiningerové v ošetřovatelské praxi
Aneta STAŠKOVÁ -
Koncepční model M. Leiningerové v ošetřovatelské praxi
Jaroslava MENČÍKOVÁ -
Koncepční model proudění podzemních vod v kvartéru Odry a Opavy
Tomáš Orlík -
Spotřebitelský etnocentrismus jako strategický nástroj pro rozvoj hodnoty domácích značek v rozvojových zemích
WANNINAYAKE MUDIYANSELAG WANNINAYAKE -
Convincing the millennial anti-hero consumers to consume more sustainable brands
Lisa van Vliet -
Vliv vybraných značek na kupní chování matek na trhu dětského oblečení
Jana Kořenková