Analýza rozvoje komunikačních schopností dětí s mentálním postižením – Bc. Ivana Charvátová
Bc. Ivana Charvátová
Diplomová práce
Analýza rozvoje komunikačních schopností dětí s mentálním postižením
Analysis of the development of communication skills of children with mental disabilities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou rozvoje komunikačních schopností dětí s mentálním postižením. Přesněji dětí s lehkým mentálním postižením, které jsou vzdělávány formou integrace v logopedické třídě mateřské školy. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretickou a praktickou. Část první, teoretická, se zabývá vymezením pojmů mentální postižení a systém péče o děti s mentálním postižením. Dále charakterizuje …víceAbstract:
The thesis analyzes the development of communication skills of children with mental disabilities. More specifically, the subjects are children with mild intellectual disabilities who are educated in an integrated speech therapy-oriented preeschool class. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part defines and describes the mental disabilities and the system of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fctj9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Efekt projektového vyučování na schopnost poskytování první pomocí u žáků prvního stupně základních škol
Veronika VÁGNEROVÁ -
Narušená komunikační schopnost u žáků s mentálním postižením
Tereza KLAPKOVÁ -
Komunikační schopnost u dětí s mentálním postižením
Jana Šopíková -
Matka s mentální retardací a její schopnost převzít rodičovskou roli
Lucie Jandíková -
Projevy náročného a problémového chování u studentek se sníženou kognitivní schopností (lehké a středně těžké mentální postižení)
Petra NOVÁKOVÁ