Viktorie Oderská

Bakalářská práce

Faktory ovlivňující nákupní chování gen Z na trhu s luxusním zbožím

Factors Influencing Generations Z‘s buying behaviour towards Luxury Goods
Anotace:
Na trhu s luxusním zbožím dochází v současné době ke změnám. Mění se jak samotné chápání luxusních značek, tak jejich spotřebitelé. Mezi spotřebitele dorostla nová, z hlediska nákupního chování specifická, generace Z, která se stala významným konzumentem luxusního zboží. Na základě výzkumu provedeném agenturou Global Web Index, tvoří v současné době generace Z, společně s generací mileniálů, více než …více
Abstract:
The luxury goods market is currently experiencing a transformation. Both the very understanding of luxury brands and their consumers are changing. The new Generation Z, with specific consumption behaviour, has grown into a distinct consumer group. According to Global Web Index survey, it currently accounts for more than a half of luxury fashion consumers, together with the Millennial Generation. Based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
  • Vedoucí: Mario Kubaš
  • Oponent: Martin Zelený

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80429