Marketingová strategie fitness centra Contours – Kamila Schmiedová
Kamila Schmiedová
Diplomová práce
Marketingová strategie fitness centra Contours
The Marketing Strategy for Fitness Center Contours
Anotace:
Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie fitness Contours ve Zlíně.Práce je rozdělena do dvou částí, a to na teoretickou a praktickou. Praktická část se dále dělí na analytickou a projektovou část. Teoretická část obsahuje teoretické poznatky o marketingové strategii, analýzách makro a mikro prostředí, marketingovém výzkumu, marketingovém mixu a nových směrech v marketingu. Analytická …víceAbstract:
The aim of this master's thesis is to create a marketing strategy for FItness Contours Zlín. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The practical component is further divided into analytical and project parts. The theoretical part covers theoretical knowledge about marketing strategy, macro and micro analysis, marketing research, marketing mix and new directions in marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Schmiedová, Kamila. Marketingová strategie fitness centra Contours. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie turistického regionu Slánsko
Barbora Kučerová -
Marketingová komunikace společnosti Snapbacks.cz
Duy Anh Tran -
Sociálně-marketingová kampaň
Kamila Gregořicová -
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Jan Husička -
Návrh online marketingové komunikace společnosti Worogo, s.r.o.
Lucie Horká -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie restauračního zařízení U Pivrnce
Tereza Lešetická