Barbara Volfová

Diplomová práce

Expanze českého inovativního produktu na zahraniční trh

Expansion of a Czech innovative product to a foreign market
Anotace:
Cílem této diplomové práce tedy bude navrhnout optimální strategii expanze pro český start-up jakožto výrobce inovativní zdravotnické pomůcky určené pro pacienty na německý trh. Práce je rozdělena do 4 hlavních kapitol, přičemž je v rámci první kapitoly zasazena do teoretického kontextu internacionalizace a zkoumá způsob vstupu start-upu zdravotnické pomůcky na trh. Další kapitoly se zaměřují na primární …více
Abstract:
The aim of this thesis is to propose an optimal expansion strategy for a Czech start-up as a manufacturer of an innovative medical device for patients on the German market. The thesis is divided into 4 main chapters, with the first chapter setting the theoretical context of internationalisation and examining how a medical device start-up enters the market. The next chapters focus on primary and secondary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2024
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Matěj Vokáč

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91624

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod