Biopotraviny ve Zlínském kraji-návrh plánu komunikace pro menší maloobchodní prodejny – Bc. Ludmila SLEZÁKOVÁ
Bc. Ludmila SLEZÁKOVÁ
Master's thesis
Biopotraviny ve Zlínském kraji-návrh plánu komunikace pro menší maloobchodní prodejny
Organic food in the Zlin region-plan proposal of communication for small retail stores
Anotácia:
Ekologické zemědělství je v posledních letech jedno z nejprogresivnějších odvětví, jehož způsob hospodaření směřuje k pojetí trvale udržitelného způsobu hospodaření a má přímý vliv na vývoj trhu s biopotravinami. Navzdory prodělané ekonomické krizi v naší republice prodej biopotravin neustal, naopak, stále roste rozloha ekologicky obhospodařované půdy, roste počet ekologicky hospodařících farem a rozšiřuje …viacAbstract:
In the last years the ecological agriculture is one of the most progressive branches with the straight impact to the progression of bio-foodstuff market. Its management proceeds to be a sustainable management way. In spite of the economy crisis in Czech Republic the bio-foodstuff has not ceased. On the contrary the farmland area is larger, the count of ecological bio-farms is rising and the sort of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2011
Identifikátor:
18604
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLEZÁKOVÁ, Ludmila. \textit{Biopotraviny ve Zlínském kraji-návrh plánu komunikace pro menší maloobchodní prodejny}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/owqm9d/.
Jak správně citovat práci
SLEZÁKOVÁ, Ludmila. Biopotraviny ve Zlínském kraji-návrh plánu komunikace pro menší maloobchodní prodejny. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybraného ekologického produktu
Jiří Študent -
Marketingová komunikace subjektů hospodařících v režimu ekologického zemědělství
Nikola Málková -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Evgeniia Galeeva -
Marketingová komunikace environmentálního uvědomění vybraných podniků
Anna Bromová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Marcela HORÁČKOVÁ -
Marketingová komunikace elektromobility
Roman Růžička -
Marketingové komunikace neziskové ekologické organizace ARNIKA
Veronika KAČÍRKOVÁ -
Nákupní chování spotřebitelů při nákupu biopotravin v Olomouckém kraji
Klára Neugebauerová