Učební úlohy v geografickém vzdělávání na 1. stupni ZŠ jako prostředek rozvoje geografické gramotnosti – Jana FULGADO
Jana FULGADO
Master's thesis
Učební úlohy v geografickém vzdělávání na 1. stupni ZŠ jako prostředek rozvoje geografické gramotnosti
Learning Tasks in Geography Education at Primary School as a Means of Developing Geographic Literacy
Anotácia:
Tato diplomová práce poskytuje komplexní pohled na roli geografického vzdělávání ve vývoji gramotnosti žáků. První kapitola zdůrazňuje, že geografické vzdělávání není pouze o přenosu znalostí, ale také o podpoře schopnosti žáků řešit problémy a aktivně se účastnit ve společnosti. Druhá kapitola se zaměřuje na pozici geografického vzdělávání na 1. stupni ZŠ, kde se kladl důraz na syntézu vzdělávacího …viacAbstract:
This master's thesis provides a comprehensive perspective on the role of geographical education in the development of students' literacy. The first chapter emphasizes that geographical education is not only about transferring knowledge but also about supporting students' ability to solve problems and actively participate in society. The second chapter focuses on the position of geographical education …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2024
- Vedúci: Mgr. Ondřej Šimik, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FULGADO, Jana. \textit{Učební úlohy v geografickém vzdělávání na 1. stupni ZŠ jako prostředek rozvoje geografické gramotnosti}. Online. Diplomová práca. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogical Faculty. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/owtki1/.
Jak správně citovat práci
FULGADO, Jana. Učební úlohy v geografickém vzdělávání na 1. stupni ZŠ jako prostředek rozvoje geografické gramotnosti. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Principy a strategie pro využívání individualizace a diferenciace ve výuce na 1. stupni základní školy
Marie Lebišová -
Diferenciace a individualizace ve výuce na II. stupni ZŠ v hodinách anglického jazyka a přírodopisu
Lenka KANTOROVÁ -
Princip individualizace a diferenciace ve vybraných strategických a programových dokumentech České republiky
Michaela Bařinová -
Využití diferenciace a individualizace ve výuce cizích jazyků
Aneta VOPÁLENSKÁ -
Pojetí diferenciace a individualizace v práci učitele s žáky se specifickými poruchami učení
Petra Doleželová -
Geografické učební úlohy na 1. stupni ZŠ jako prostředek diferenciace a individualizace žáků
Lucie OTRUBOVÁ -
Individualizace a diferenciace ve výuce na 1. stupni ZŠ
Dobromila Cvešperová -
Individualizace a Diferenciace v hodinách angličtiny : zaměření na talentované žáky
Linda Sedláková