Vendula Melicharová

Bachelor's thesis

Marketingové strategie potravinářských firem v ČR s ohledem na rostoucí trh seniorů

Marketing strategies of food companies in the Czech republic with regard to the growing number of seniors
Anotácia:
Téměř všechny vyspělé země po celém světě se potýkají se stejnou situací, a tím je demografické stárnutí populace. Počet obyvatel ve věku nad 65 let stále roste a tento segment bude disponovat nezanedbatelnou kupní silou. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda se vybrané potravinářské firmy v ČR zaměřují na segment seniorů a zda k tomu využívají speciální marketingové techniky nebo strategie. …viac
Abstract:
Almost all developed countries in the world are facing the aging of the population. The population aged over 65 years is growing and this segment of the population will have a considerable purchasing power. The aim of this thesis is to determine whether the selected food companies in the Czech Republic are focused on the segment of seniors. Using expert interviews in the selected companies it will …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 10. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
  • Vedúci: Květa Olšanová
  • Oponent: Markéta Lhotáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57238