Pavla POSPÍŠILOVÁ

Bakalářská práce

Psychologické aspekty reklamy

Psychological aspects of advertisement
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak zákazníci hodnotí tiskovou reklamu s ohledem na obsah a formu. Za tímto účelem jsem provedla místní šetření v Kralupech nad Vltavou a v Ústí nad Labem. Pro toto šetření jsem použila metodu osobního dotazování. Pomocí dotazníku, bylo zjištěno hodnocení zákazníků tiskové reklamy vzhledem k jejímu obsahu a formě. Výsledky místního šetření ukázaly, že …více
Abstract:
The main objektive of this thesis is to examine how customers evaluate a print ad with regard to content and form. A local investigation was carried out in Kralupy nad Vltavou and Ústí nad Labem. For this local survey it was used a method of personal interviews. It has been found customer reviews of print ad with regard to the content and form by using questionnaire. The results of local survey have …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POSPÍŠILOVÁ, Pavla. Psychologické aspekty reklamy. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing

Práce na příbuzné téma