Bc. Eva Krobůčková

Diplomová práce

Sociálně patologické jevy a projektové vyučování na 1. stupni základní školy

Social-Pathological Phenomena and Project-Based Learning in Primary Schools
Anotace:
Teoretická část je věnována sociálně patologickým jevům, prevenci ve školním prostředí, přístupům školy k potírání sociálně patologických jevů a školní preventivní strategii. Další část práce je zaměřena na projektové vyučování. Výzkumný problém je zaměřen na možnosti využití projektového vyučování v prevenci sociálně patologických jevů.
Abstract:
The theoretical part deals with social-pathological phenomena, their prevention in schools, different approaches of schools to tackle social-pathological phenomena and school prevention strategies. The second part of the thesis is focused on the project-based learning method. The aim of the research project is to find possibilities of project-based learning for prevention of social-pathological phenomena …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 9. 2008
  • Vedoucí: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta